FLISNING

Du kan som betalende medlem få foretaget 1/2 times gratis flisning om året – svarer til kr. 500,00.

Vi har indgået en aftale med Morten Sextus, som du bedes kontakte direkte på tlf. 22 98 57 16. Morten er også behjælpelig med fældning af træer mv., men dette er for egen regning.

Samtidig opfordrer foreningen til, at du ikke anvender afskårne grene til at opbygge grenvolde på din grund – ikke nok med, at det er brandfælder, det er heller ikke pænt at se på.

VÆLTEDE TRÆER GRUNDET STORM

Foreningen har ligeledes lavet aftale med Morten Sextus omkring rydning af veje i forbindelse med væltede træer, som enten hænger faretruende over vejen, eller som decideret spærrer for trafikken.

Efter et stormvejr kører Morten en runde i vores område og sørger for ovennævnte. Hans opgave er at rydde for gennemkørsel/skubbe træet ind til siden – endelig opskæring/fjernelse af væltede træer står den enkelte ejer selv for.

Skal du tidligt afsted om morgenen efter en storm, og der ligger et træ, som forhindrer udkørsel, så kontakt Morten direkte på tlf. 22 98 57 16.